maanantai 18. huhtikuuta 2011

Maha prkl!

Massua vihloo :( eikö se leikkaus hyövännykkään! oliko se kaikki kärsimys ihan turhaa!!! Ei tahdo ymmärtää. Kyllä tämä tuntuu katkeraksi vetävän. Siis että joudun koko elämäni kamppailemaan tämän prkleen kivun kanssa.
Ehkäpä tämän takia olen myös nykyään niin kärttyinen. Katkeruus tekee kärttyisäksi :D.
En minä tahdo olla katkera! En tahdo pitää tätä suurena asiana. En tahdo antaa tämän vaikuttaa elämääni. Enkä tahdo kenenkään sääliä. MUTTA asiat nyt ei tahdo mennä niinkuin minä tahdon :( olen katkera, tämä ON suuri asia, se vaikuttaa elämääni suuresti ja ihmiset säälii minua sen näkee silmistä. Siksi joskus on vain parempi pitää turpa kiinni.
Tälläkin hetkellä tämä "ei mikään unelma prinssi" -tyyppi tietää sairaudestani ja kun hän siitä kuuli niin kuulin hänen äänestään välittömästi säälin soinnut HYI! mutta ehkä minun on helppo lähentyäkkin nyt hänen kanssa koska hän tietää eikä minun tarvi murehtia näistä minun aikaisemmin pohtimista ongelmista. Milloin kerrotaan toiselle? milloin ei ole liian aikaista taikka toisaalta liian myöhäistäkään. Miten se kerrotaan?? yms.. voe elämä.. kaikki on vain sekaisin.

Ainoastaan hyvää on tuo pentu. Tai no tuholainen sai purtua tänään melkein silmästä ja sitten repi TAAAS mattoa lattiasta murrr... mutta käytiin lenkillä ja ei voinut kuin nauraa tuolle huppanalle ja hymyillä kun oli lenkkikaveri ja hyvää musaa =)

Siihen ajatukseen on hyvä nukahtaa.. yrittää tukahduttaa päästä sen herra x:n ajattelu ja nähdä koira unia =)

Hyvää yötä kaikille kipuilijoille, olkoon yö kivuton! =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti