tiistai 29. marraskuuta 2011

KAIKKI MINUA VASTAAN!??

Siis voiko oikeasti olla tosi??? Luin tässä vau.fi sivustolta kaiken näköisiä juttuja ja siellä oli artikkeli että veriryhmällä vaikutusta hedelmöittymiseen x( ja tottakai minun veriryhmälläni oli jonka todettiin olevan tosi negatiivinen raskauden kannalta "O-veriryhmään kuuluvilla raskaaksi tulo voi olla muita hankalampaa." murrrrr... SEN LISÄKSI minähän joudun vetämään aika lailla näitä tulehduskipulääkkeitä jotta elämä olisi siedettävää endon kanssa ja siellähän tietenkin oli artikkeli että raskaaksi toivovan kannattaa välttää turhaa ja ylenpalttista tulehduskipulääkkeiden käyttöä mur... voi vi***! Mitähän muuta ikävää löydän tuolta sivuilta x/

Olen jo miettinyt sellaista asiaa että minä en polta tupakkaa, alkoholin jättäminen ei ole vaikeaa varsinkaan kun nytkään ei ole tehnyt mieli aikoihin MUTTA energiajuomat x( miten minä selviän ilman aamuisia juomanautintojani? enhän edes selviä kämpästä ulos ilman sitä piristystä? ja ensimmäisen kolmanneksen aikana kun vielä yleensä kuulema on sika väsynyt O.o voe voe mihin pääni pistänkään :D

Tilasin muuten netistä herkkiä raskaustestejä jo valmiiksi, odottelen vain niiden saapumista :) kuukautisten pitäisi pikkuhiljaa alkaa loppumaan, ei sillä että minulla mitään kuukautisia kunnolla olisi ollutkaan ihme pientä tuhrua taas kuten tavallista, mistä huolestuinkin että jos minulla on noin ohuet limakalvot kohdussa niin onko munasolun mitään toivoa edes kiinnittyä????? tai ainakin kasvaako keskenmenon riski... netistä luin jotain greippimehun vaikutuksista limoihin xD sitä hakemaan sassiin kaupasta :D

Joo-o jos jatkais näiden kauheiden sivujen lukemista..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti