perjantai 8. kesäkuuta 2012

Yölliset painajaiset

Voi luoja kuinka väsynyt olenkaan. En saa näyttävästi rauhaa yöllisiltä painajaisiltani :( kolmehan nuita tässä on jo ollut aikalailla putkeen.. kahtena yönä näin unta todellakin että vuosin verta ja nyt näin unta että olin yhtäkkiä laihtunut niin että housut oli löysät mikä viittaisi kans keskenmenoon ku turvotus hävii ja silleen... HUOH!
Parisuhteessakin kolhuja.. mun miehenihän ei ole mikään kärsivällisyyden perikuva tai pitkähermoinen lainkaan. Se ei oikeen jaksa mun hermoilua yms..ja välillä mun pitäis saada hermoilla.. en tiiä meillä nyt on vaan ongelmia kun mulle alkoholin käyttö on pelottavaa tai siis kun isä oli alkoholisti niin pelkään että otan itselleni samanlaisen miehen ja nyt koko ajan tarkkailen kuinka paljon mun mies juo ja kuin usein ja miten se sillon aina käyttäytyy ja tää vetää miehen hermoja kireelle... huoh ehkä pitäis mennä juttelee ammatti ihmiselle??
tänään 7+5 jos pysyn laskuissa.. pitkä aika vielä jännitettävissä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti