lauantai 22. tammikuuta 2011

Helppo painonhallinta vinkki :)

Kenellekkään ei tee pahaa yrittää elää terveellisemmin. Varsinkaan jos painonhallinan kanssa on tullut vaikeuksia. Minä sain tänään päähäni idean joka on varmasti hyvä vinkki kaikille :)

Eli olen lähdössä kohtapuoliin jääkiekkopeliä katsomaan (ah viikkojen kohokohdat on aina nuo kotipelit missä hermot lepää ja stressi häviää) noh nuihin peleihin liittyy vahvasti naposteltavat sekä kärkkäri makkarat ja hampurilaiset, joskus niihinkin voi "sortua" mutta jos painonhallinnan kanssa on ongelmia kuten minulla omasta mielestä ainakin.. niin kannattaa kokeilla tätä: eli ennen peliin tai muuhun tapahtumaan lähtemistä kannattaa keittää kunnon 4-viljan puuro annos ja heittää päälle banaani ja mustikoita NAMI! päälle voi vielä ripotella vähän sokeari mutta se on kyllä aika turhaa sillä kun antaa banaanin vähän lämmetä siinä puuron päällä niin sen makea maku tulee esiin ja mustikat tekevät raikkaan vivahteen koko hommaan. Tuon annoksen päälle vielä puoli - lasillinen kylmää rasvatonta maitoa niin yhym.. ei varmasti tee mieli makkaraa pelissä ainakaan niin paljon.. kiusaus on varmasti paljon helpompi välttää =)
JA massu voi paljon paremmin!

Sitten valitus osioon :D olin eilen menossa pelaamaan biljardia ystäväni kanssa ja jotenkin myöhästyin.. ystäväni oli jo tapaamispaikalla ja minä lähdin vasta kotoa kävelemään.. jouduin siis kävelemään rivakkaasti niin mitä tapahtuukaan??? hehehehee vasemmalla puolella lanneluun sisällä tuntuu inhottavaa kipua joka helvetin askeleella.. kohdasta painaminen muuten helpottaa sillä sillon paikat ei pääse liikkumaan niin paljon kun joutuvat puristuksiin.. tänä aamuna myös suihkussa seison hassusti että toinen puoli kropasta joutui venytykseen (tällä kertaa oikea) ja siellä tuntuu selvästi kun on jumissa paikat tai kiinnike joka ottaa kiinni..tälläkin kertaa siis tuolla lanneluun sisäpuolella :( ei kiva.. mutta tähän on totuttu ja totutaan lisää tulevaisuudessa. Ei auta kuin hyväksyä asia ja elää sen kanssa.. joskus ihmiset ihmettelevät kun nauran kun puhun kivuisani tai lapsettomuudestani, mutta se on minun tapani käsitellä asiaa yrittää ottaa siitä hupi irti kerran sen kanssa pitää elää :D Olen myös yrittänyt kehitellä viime aikoina sitä ajattelutapaa että onneksi minä eikä minun läheiseni.. silleen asia on helpompaa koska kukaan ei halua rakkaimpien kärsivän. Mielummin minä kärsin kuin nuo rakkaimmat..


Näiden mietteiden kanssa suuntaan pihalle ulkoilemaan ja sitten katsomaan Jääkiekkoa<3>

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti