maanantai 31. tammikuuta 2011

Tuskastuttavaa kipua ja kirja kommentteja

Elikkäs lämpö nousussa vaikka buranaa olen vetänyt taas kuin pieni poni selän ja pään säryn vuoksi :( Särki viime yönäkin niin että ei ihan järki riittänyt ja uni oli katkonaista.. sama helvetin kipu jatkui vielä aamullakin ja riemulla ei sitten ollutkaan rajaa ajotunnilla -.-

Lainasin tänään kirjastosta Anna-Kaisa Hakkaraisen kirjan - Ihmeet tapahtuvat muille: lapsettomuuspäiväkirja, ja olen sitä tässä illan päälle lukenut jo sivulle 42. Voin todeta että minulle joka sairastaa lapsettomuutta aiheuttavaa endoa tämä nostattaa suuria tunteita ja ajatuksia pintaan. Sivun 28 kohdalla taisin jo juosta koneelle ja nettiin katsastelemaan eri klinikoiden nettisivuja joista löytyisi tietoja hoidoista :D. Tämä kirja nostattaa oikeasti pintaan pelkoa johon taitaa olla aihettakin.. monia ajatuksia joita en tiedä haluanko edes käydä niitä läpi. En osaa päättää vielä tässä vaiheessa onko kirjan lukeminen hyvä vai huono idea. Mutta siltikin odotan innolla pääseväni loppuun ja saavani tietää miten käy. Mitä tämä kirjoittaja ajattelee, miten hän selviää kaikesta. Eli vaikka kirja nostattaisi pintaan tunteita ja ajatuksia joita en halua käydä läpi, ei minulla ole enään päätäntävaltaa asissa, minun Täytyy tietää miten kirja loppuu..

Ehkä kirjan lukeminen ei ole parasta silloin ku itseä riipii nämä kivut..

Pakko mennä jatkamaan lukemista että maltan joskus alkaa nukkumaankin, ja unta sitä kivusta kouristeleva kroppani kaipaa.. kipulääkettä ja unta..

Kivuttomia öitä kaikille! :)

1 kommentti: